Укр
Додайте товари в бажання
0
Мій кошик

Bershka

Сортування:
нові за популярністю спочатку дешевше за назвою

Цільова аудиторія бренда Bershka: юнаки та дівчата від 14 до 25 років, що стежать за модними тенденціями. Вони захоплюються музикою, спілкуються в соціальних мережах, орієнтуються в нових технологіях.

Стиль: молодіжний стиль, переважно повсякденний, з використанням великої кількості моделей з деніму. Дизайнери марки характеризують його як «коктейль молодості і енергії».

Дизайн: Власні модельєри компанії розробляють колекції, орієнтуючись на актуальні модні тенденції. Дизайнерська команда бренду складається з більш ніж 60 Girls Bershka - основна лінія жіночого одягу в стилі casual, повсякденні, вечірні та джинсові моделі, що відповідають актуальним модним тенденціям.

Bershka - іспанська молодіжний бренд категорії мас-маркет. Належить корпорації Inditex Group. Компанія займається проектуванням, виробництвом і продажем одягу, взуття, аксесуарів для юнаків і дівчат.

Сегмент фешн-ринку: демократична марка, мас-маркет.

Розгорнути
Вгору